Іс-шараның атауы: "көрнекі алдау және иллюзия"физикалық викторинасы. Мұғалім : Оспанова Н.К. Мектеп: Бейсхазрет ОШ. Сынып: 5-9. Мақсаты: - адамның көрінетін және көрінетін заттар туралы санасын өзгертуге көмектесу, адамның санасында қабылдаудың жаңа деңгейлерін ашуға көмектесу - зейінділікке, нақты оқиғаларды көрінетіндерден ажырата білуге үйрету. Тапсырмалар: - балаларды өмірде әрдайым айқын нәрселер бола бермейді деген қорытындыға келтіру үшін практикалық іс-шараларды ұйымдастырыңыз - "көрнекі иллюзиялар" тақырыбы бойынша білімді кеңейтуге ықпал ету - оқушылардың өзіндік ойлау жұмысын ынталандыру - көз өлшегіштің дамуына, кеңістікте бағдарлануға, аналитикалық қабілеттерге, қиялға, қолдың ұсақ моторикасын дамытуға жағдай жасау - пайдалы әдеттердің қалыптасуына ықпал ету (көру қабілетін қорғау) Жабдықтар: презентация, тренингтер. Іс-шара барысы. Мұғалім: Қайырлы күн, біздің іс-шараның құрметті қонақтары. Біздің іс-шараны мен "заттарды көрсет"атты шағын тренингтен бастағым келеді. Көрермендерге, мысалы, сұқ саусақты көрсету ұсынылады, ал мұғалім бас бармақты көрсетеді және т.б. Слайд1. Бұл тапсырмалар бізге көбінесе шындық ретінде біз көрген нәрсені қабылдайтынымызды және естіген немесе естіген нәрсені емес екенімізді көрсетеді. Бүгін біз оптикалық иллюзия сияқты ұғым туралы аздап сөйлесетін боламыз.
Кіріспе әңгіме. Оптикалық иллюзия-бұл шындыққа сәйкес келмейтін көрінетін зат немесе құбылыс туралы әсер. Латын тілінен аударғанда "иллюзия" сөзі "қате, қате" дегенді білдіреді. Бұл иллюзиялар ежелден бері визуалды жүйенің кейбір ақаулары ретінде түсіндірілгенін көрсетеді. Олардың пайда болу себептерін 19 ғасырдан бастап көптеген зерттеушілер зерттеді. Кейбір көрнекі алдаудың ғылыми түсіндірмесі бұрыннан бар, ал басқалары әлі түсіндірілмеген. Слайд 3. Оптикалық иллюзия біз көрген нәрсе шын мәнінде бар нәрсеге сәйкес келмеген кезде пайда болады - бұл көру алдау. Оптикалық иллюзиялардың ерекшелігі - кейде тіпті идеалды көру қабілеті бар адамдар да оптикалық бұрмалануды көре алмайды, алдауды байқай алмайды. Сонымен қатар, бұл жағдай денсаулығына байланысты проблемалары жоқ сау адамдарға да тән. Физикалық және физиологиялық иллюзиялардың сананың немесе ойлау процестерінің бұзылуымен патогенетикалық байланысы жоқ. Слайд 4.
Оптикалық иллюзиялардың 3 негізгі тобын ажыратуға болады: Табиғи иллюзиялар. Оларды табиғат ананың өзі, адамның қатысуынсыз жасайды. Жасанды иллюзия. Бұл фокус, трюк, трюктан басқа ештеңе емес. Аралас иллюзиялар. Бұл иллюзияның ең үлкен бөлімі. Ол сондай-ақ белгілі иллюзиялық суреттерді, әртүрлі модельдерді қамтиды және табиғи түрде бұл "алдауды" адам жасайды. Иллюзия түрлері: Көрнекі бұрмаланулар, фигура мен фонның арақатынасы, қозғалыс иллюзиялары, қосарланған кескіндер, көрінетін фигуралар, өлшем мен тереңдікті қабылдау. Слайд 5.