«Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Бейіс Хазірет ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесіне
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Бейс-Хазрет отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Өзін-өзі бағалау

2 КАДРЛЫҚ ӘЛЕУЕТТІ ТАЛДАУ Орта топтағы тәрбиеленушілерді тәрбиелеу және оқыту бойынша кәсіптік қызметті -1 педагог, Астана қаласының гуманитарлық колледжі арнайы орта білімі бар О. я. Брик ОАБ 0503286 17.06.2006 ж. бірінші санат жүзеге асырады . Педагог МЖМБС талаптарына және ІАҚ үлгілік оқу бағдарламасы

на сәйкес мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мазмұнының орындалуын қамтамасыз етеді. Мектепалды сынып тәрбиешісі Копарова З. И. Көкшетау университеті диплом ЖБ № 0141597 14.05.2010 ж. (Тәрбиеленушілерді тәрбиелеу және оқыту бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыратын педагогтер дипломдарының көшірмелері қоса беріледі)
  3 ТӘРБИЕЛЕНУШІЛЕР КОНТИНГЕНТІ Мектепалды сыныпта-3 бала. Шағын орталықтағы әр түрлі жастағы орта топ 2 жастан 5 жасқа дейінгі толық емес күндізгі балаларды қамтиды. 2022-2023 оқу жылы. Барлығы 6 тәрбиеленуші, 3 жас-4 бала, 4 жас-1 бала, 5 Жас-1 бала Барлық балалар қабылдау кезінде медициналық тексеру комиссиясының ұсынымына сәйкес қабылданды.
4 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС "Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімінің Бейс-Әзірет ауылының негізгі орта мектебі" КММ жанындағы шағын орталық Қазақстан Республикасы Білім Министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес мектеп жасына дейінгі балалардың тәрбие-білім беру қызметін жүзеге асырады. олардың жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін ескере отырып. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың оқу бағдарламасының мазмұны мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың міндеттерін іске асыруға бағытталған және балалардың физикалық және психикалық дамуының жас кезеңдерін қамтиды. Қарым-қатынас баланың айналасындағы әлемнің тұтас бейнесін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары;
"Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасымен (бұдан әрі - үлгілік оқу бағдарламасы); үлгілік оқу бағдарламасымен мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту: 2022-2023 оқу жылы Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту білім беру жүйесінің бірінші деңгейі ретінде баланың жеке басының әлеуметтік қалыптасуының маңызды кезеңі болып табылады.
Бағдарлама нақты жағдайларды, білім беру қажеттіліктерін және орта топтағы балалардың даму ерекшеліктерін ескере отырып құрылған. Білім берудің жеке педагогикалық моделін құру мектепке дейінгі білім берудің мемлекеттік білім беру стандартының талаптарына және мектепке дейінгі білім берудің жылдық міндетіне сәйкес жүзеге асырылады: жобалау қызметі арқылы мектепке дейінгі білім берудегі балалардың танымдық белсенділігі үшін жағдай жасау
Бағдарламаның жетекші мақсаттары-баланың жеке басының негізгі мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, жас ерекшеліктеріне және жеке ерекшеліктеріне сәйкес психикалық және физикалық қасиеттерді жан-жақты дамыту, қазіргі қоғамда өмір сүруге дайындық, орта топтағы мектеп жасына дейінгі баланың өмір қауіпсіздігін қамтамасыз ету, бұл балалардың интеллектуалды және жеке даму міндеттерін шешуді қамтамасыз етеді, танымдық қызығушылықтар мен шығармашылық ойлауды қалыптастырады, сақтау мен қолдауға ықпал етеді Балалардың денсаулығы, шығармашылықты дамыту.
Мектепке дейінгі ұйымдар үшін әзірленген, өңірлік әдістемелік орталықтың ғылыми кеңесі бекіткен және қолдануға ұсынылған білім беру бағдарламалары. Тәрбиеленушілердің жеке басын жан - жақты дамыту мынадай бағыттар бойынша іске асырылады: - дене дамуы; - коммуникативтік дағдыларды дамыту; - танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту; - шығармашылық дағдыларды, зерттеу қызметін дамыту;-әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларды қалыптастыру.
Стандарт талаптарына сәйкес әзірленген үлгілік оқу жоспарларында балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес интеграцияланған ұйымдастырылған іс-шаралар тізімі берілген. (Бағаланатын кезең үшін білім беру ұйымының басшысы бекіткен оқу жұмыс жоспарларының әзірленген көшірмелері қоса беріледі) Жыл бойындағы педагогикалық процесс баланың физикалық, психикалық даму ерекшеліктерін, жеке мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, оның жеке басын жан-жақты қалыптастыруға бағытталған. Негізгі жалпы білім беру бағдарламасы мен бекітілген кестеге сәйкес балалармен тікелей білім беру қызметі жүйелі түрде жүргізілді. Балалардың іс-әрекетін ұйымдастыра отырып, олар әр баланың бастамасы мен тәуелсіздігін көрсетуге, әртүрлі жағдайлардан ақылға қонымды және лайықты шығу жолын іздеуге деген ұмтылысын дамытуға тырысты.
Жыл бойы біздің тәрбиеленушілер ертеңгіліктерге, ойын-сауықтарға, мектеп іс-шараларына және аудандық байқауларға белсенді қатысты. Республика күніне арналған "Ән шырқайық барымыз" атты аудандық патриоттық ән байқауына қатысты . Оқу жылының басында балалар мен ата-аналардың бірлескен шығармашылық көрмесі "Күзгі шығармашылық марафоны" және күзгі ертеңгілік "қарбыз мерекесі"өтті. Жыл соңында "Қысқы ертегі" жаңа жылдық ертеңгілігі немесе баба Яганың қулықтары өтті. "Ах, қыс, қыс!» Ақпан айында аудандық білім бөлімінің жұмыс жоспарына сәйкес мектепке дейінгі білім беру онкүндігі өтті.
Жыл бойы біздің тәрбиеленушілер ертеңгіліктерге, ойын-сауықтарға, мектеп іс-шараларына және аудандық байқауларға белсенді қатысты. Республика күніне арналған "Ән шырқайық барымыз" атты аудандық патриоттық ән байқауына қатысты . Оқу жылының басында балалар мен ата-аналардың бірлескен шығармашылық көрмесі "Күзгі шығармашылық марафоны" және күзгі ертеңгілік "қарбыз мерекесі"өтті. Жыл соңында "Қысқы ертегі" жаңа жылдық ертеңгілігі немесе баба Яганың қулықтары өтті. "Ах, қыс, қыс!» Ақпан айында аудандық білім бөлімінің жұмыс жоспарына сәйкес мектепке дейінгі білім беру онкүндігі өтті.
Осы кезеңде шағын орталық пен мектепалды сыныпта бекітілген кестеге сәйкес жарқын және бай іс-шаралар өтті. Іс-шараларды дайындау және шығармашылық сабақтарды әзірлеу кезінде балалардың жас ерекшеліктері ескерілді, әрбір іс-шара қойылған мақсаттарды іске асыруға бағытталды. Тәрбиешілер жақсы ұйымдастырушылық қабілеттерін көрсетті, мерекелік шығармашылық атмосфера құрды. Мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиеленушілері пәндер бойынша жақсы білімдерін, әртүрлі жағдайларда білімді қолдана білуін, өзара көмек көрсетуді, қиын мәселелерді ерекше шешуді көрсетті. Аудандық "Үздік әдістемелік бюллетень" байқауында 2 орын және Атбасар ауданының мектепке дейінгі ұйымдарының аудандық онкүндігіне белсенді қатысқаны үшін грамотамен марапатталды. 8 Наурызға арналған көктемгі мерекелік ертеңгілік наурыз айында мектепалды даярлықпен бірге өткізілді. "Шымырлық пен шеберлік құндылығы" Наурыз мейрамын тойлау балалармен ұлттық ойындар мен конкурстар, ұлттық тамақ өнімдерімен шай ішу.
Ол өз жұмысында оқытудың әртүрлі формаларын қолданды: дәстүрлі, интеграцияланған сабақтар. Сондай-ақ келесі әдістер: - көрнекі материалдарды пайдалану - ойын сәттері - психогимнастика - саусақ және тыныс алу гимнастикасы және т. б. Топтағы оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау кезінде әр баланың жас және жеке, психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалардың іс-әрекетін күн ішінде әдістемелік сауатты бөлді, жақсы нәтижелерге қол жеткізілді.
5 ОҚУ-МАТЕРИАЛДЫҚ АКТИВТЕР Шағын орталықта 2009 жылдан бастап бүгінгі күнге дейін сабақтар, түрлі іс-шаралар, ойындар өткізілетін ойын бөлмесі жұмыс істейді. Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытуға және дамытуға бағытталған пәнге бағытталған орта құрылды. Оқытудың техникалық құралдары бар: интернетке шығатын ноутбук. Дидактикалық - әдістемелік қамтамасыз етудің мазмұны үнемі толықтырылып отыратын база құрылды. Оқу ойыншықтары, дизайн жиынтықтары, сурет салу, қуыршақтар, түрлі машиналар бар. Әр түрлі тақырыптар бойынша сабақтарға презентациялар бар. Топтағы ақпараттық кеңістік даму орталықтары бойынша жүйеленген: Денсаулық, Коммуникация, қоғам, Таным, Шығармашылық
 Топты безендіру және дидактикалық-әдістемелік қамтамасыз етудің мазмұны жас ерекшеліктерін ескере отырып, сауықтыру оқу қызметін құруға мүмкіндік береді. Даму салалары бойынша жүйеленген демонстрациялық және үлестірмелі материалдар бар. Даму ортасын байыту, тіршілік әрекетін жандандыру мақсатында дидактикалық, сюжеттік-рөлдік ойындар бар. Топтағы даму ортасы МЖМБС талаптарына сәйкес дамудың барлық салаларын қамтамасыз етеді, ол балалардың сауықтыру оқу іс-әрекетіне, бірлескен және тәуелсіз қызметке танымдық қызығушылығын қолдайды. Ғимарат туралы мәліметтер: Ғимарат түрі-типтік Салынған жылы-1995 жыл Жобалық қуаты - 15 бала Жыл сайын жөндеу жұмыстары жүргізіледі, күрделі жөндеу қажет емес.
6 ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН БАҒАЛАУ Мектеп жасына дейінгі балалардың даму деңгейі балалардың үлгілік бағдарламаның білім беру салаларының мазмұнын меңгеру барысында қалыптасатын дағдыларға сәйкес айқындалады және балалардың даму индикаторларына сәйкес өлшенеді. МЕМДІҚ - ға сәйкес балалардың даму деңгейін қадағалау баланың жетістіктерін мониторингтеу негізінде жүзеге асырылады және 3 деңгейдің болуын болжайды: 1-деңгей-бала белгілі бір әрекеттер мен білімдерді қайталайды; 2-деңгей-бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі бір білім қорына ие; 3-деңгей-бала өзі білетін және білетін нәрсені қолданады, білімді өз бетінше және шығармашылықпен қолданады.
ГПРОН сәйкес диагностика оқу жылының басында, ортасында және соңында жүргізіледі: - бастау-10-20 қыркүйек; – аралық-10-20 қаңтар; - қорытынды-15-25 мамыр. Мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру процесінің тиімділігі туралы, сондай – ақ баланың даму динамикасы туралы ақпарат алу үшін Үлгілік бағдарламаның мазмұнын игеру бойынша мониторинг жүргізіледі (бастапқы – қыркүйекте, аралық - Қаңтарда және қорытынды-Мамырда). Мониторинг мақсаты: - баланың жетістіктерін бақылау; - балаларды тәрбиелеу мен дамытуға жеке көзқарасты қамтамасыз ету; - түзету іс-шараларын жедел жоспарлау негізінде білім беру процесін жетілдіру; - баланың типтік бағдарламаның мазмұнын игеру деңгейін анықтаңыз
Нәтижелер "бақылау парағында"толтырылады. Алынған мәліметтер негізінде топтағы әрбір балаға баланың жеке даму картасы толтырылады. Мониторинг нәтижелері бойынша I, II даму деңгейіндегі балалармен қосымша жеке жұмыс жүргізіледі. Баланы дамытудың жеке картасында "түзету іс-шаралары" бөлімінде балалармен жұмыс істейтін педагогтер мен мамандар мониторинг деректерінің қорытындысы бойынша баланы одан әрі дамыту жөніндегі іс-шараларды толтырады. 7 БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНЕ ҚАТЫСУШЫЛАРДЫҢ САУАЛНАМАСЫ ЖӘНЕ Т.Б.
 
Жаңартылған күні: 26.06.2023 23:30
Құрылған күні: 26.06.2023 23:30

Текст